AK - Aktuální konflikty

Konflikt na UkrajiněSýrieIrákJemenAfghánistán • Aktuální konflikty a války po celém světě.

Nejste přihlášeni

#21 27.03.2015 23:29:35

Miyamoto Musashi
Specialista
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 3.288

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

F4 Phantom Jet Hits Concrete Wall


Rimmer: "Ne, Listere, myslím třeba pyramidy. Jak mohli přemístit ty masivní kamenné kvádry bez pomoci moderní techniky?" Lister: "Měli masivní biče, Rimmere. Masivní biče."

Offline | Nahoru

#22 28.03.2015 01:49:29

Kalináč
Přispěvatel
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 95

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

El Diablo napsal:

    Z airbusu zbyly jen střípky. Nic takového jsem neviděl, říká záchranář
    27. března 2015  20:50

   

Nevedou tam žádné silnice a přistát tam nemůže ani vrtulník. Jednoduše nemá kam. Členové pátracích týmů musí být během zkoumání trosek airbusu Germanwings jištěni lany Hledání ostatků obětí úterní tragédie potrvá v extrémně náročném terénu několik týdnů.

    Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/patrani-po-ostat … ranicni_im

Nebude to jednoduchý...

No jo ale že by se pamětová karta záznamníku roztříštila na tak supermalé střípky a skořepina záznamníku ne ???

EP-150329299.jpg

Offline | Nahoru

#23 28.03.2015 04:06:11

El Diablo
Specialista
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 1.947
Web

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

Cože? Nikdo nic takového nepsal, ale představ si přebrat 65 tun kovového a plastového šrotu smíšeného s ostatky 150 lidí v nepřístupném terénu a minimálně z části zabořeného do štěrku a hlíny. Až to vysbírají asi budou muset nastoupit i s detektory kovů... 
Prostě druhý záznamník mohl odskočit jinam a mohla ho zasypat lavina štěrku, čert ví...


http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?

Online | Nahoru

#24 28.03.2015 12:04:33

El Diablo
Specialista
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 1.947
Web

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

    Tvrdil, že udělá něco, co změní systém, uvedla expřítelkyně kopilota
    28. března 2015  7:50

O své nemoci Andreas Lubitz prakticky nemluvil. Zato si stěžoval na podmínky v letecké společnosti. Také bylo zřejmé, že má problémy. Tak popsala deníku Bild druhého pilota zříceného airbusu německých aerolinek Germanwings jeho bývalá dlouholetá přítelkyně.

    Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/pritelkyne-o-lub … ntent=top6


http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?

Online | Nahoru

#25 28.03.2015 12:14:44

MarkyParky
Člen
Registrován: 21.02.2015
Příspěvky: 47

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

add 4 ... letadlo samostatně takto pomalu klesat nezačne = někdo aktivně nastavil autopilota na sestup nebo autopilota vypnul a pilotoval manuálně (co z toho se neví, protože se nenašel FDR). Toto mohl udělat pouze ten, kdo byl v kokpitu - a tam byl co-pilot sám.

To se ví. SFL (Selected Flight Level) z autopilota je vysílána v S-mode enhanced v DAP (Downlink Aircraft Parameters).

Podle FlightRadar24, kteří tyhle data čtou, byla nastavena na 100ft.

Upravil MarkyParky (28.03.2015 12:15:17)

Offline | Nahoru

#26 28.03.2015 14:01:55

petrp
Globální moderátor
Místo: Kladno
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 2.189

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

Bulvární plátek Novinky - "Kopilot se v noci budil hrůzou, že padá, tvrdí jeho přítelkyně"
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa … lkyne.html

Pokud je to ovšem pravda, jak vysvětlí odborníci jeho klidný dech do nárazu? Jsem vážně zvědavý, co bude obsahovat FDR, teda pokud se najde a přiznají ho...

Upravil petrp (28.03.2015 14:02:22)


"Kdo se nepoučí z minulosti, je odsouzen si ji zopakovat." - George Santayana
"Naše řeč je moudrá: dělá zásadní rozdíl mezi jsem přesvědčen a přesvědčil jsem se" - Karel Čapek

Offline | Nahoru

#27 28.03.2015 18:33:59

El Diablo
Specialista
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 1.947
Web

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

Možná zachytila, jen se o tom nepsalo, nebo prostě zvuky klepání a bušení zachyceny byly, ale hlas už neprošel. Taky je možné že kapitán nekřičel, aby nevyvolal paniku. Zato dýchání copilota nejspíš zachytil mikrofon sluchátek, on ten mikrofon tam nebude jen jeden...


http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?

Online | Nahoru

#28 28.03.2015 19:13:24

celsius
Nováček
Místo: Krkonoše
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 16

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

Ti novináři mám pocit píšou, jen aby bylo co. Pokud měl fobii, že spadne s letadlem, v noci se budil hrůzou, tak se mi nezdá, že by páchal sebevraždu právě tím způsobem, který u něho tu fobii vyvolává, a ještě v klidu oddechuje a beze slova to napálí do hory. To spíš mluví proti. Zajímalo by mě, jestli stíhačky dělaly doprovod letadlu nebo se na místo dostaly až po havárii. Podle fr24 v 9:31 začalo klesat a narazilo v 9:41 http://www.flightradar24.com/data/fligh … 5/#5d42675. Je tedy možné během 10 minut vyhodnotit, že letadlo má problémy, neodpovídá, řídící centrum požádá armádu o vyslání stihačky, pilot mající službu sedne do kokpitu (případně je ve vzduchu) a letí na souřadnice kde se letadlo nachází. Letecké základy jsou relativně blízko http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Fr … orce_bases Mě se to (zcela laicky) zdá šibeniční čas.

Offline | Nahoru

#29 28.03.2015 19:54:31

El Diablo
Specialista
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 1.947
Web

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX


Ve hře je dál i technická závada, tvrdí vyšetřovatelé zříceného airbusu

28. března 2015  18:05

Francouzští vyšetřovatelé stále nevylučují, že mezi příčinami úterního zřícení Airbusu A320 společnosti Germanwings je i technická závada. Osoba pilota údajně není jedinou stopou, na kterou se vyšetřování zaměřuje.

http://zpravy.idnes.cz/ve-hre-je-i-tech … ntent=top6

Ani jedno tělo nebylo kompletní, identifikace obětí z airbusu Germanwings potrvá dlouho

Mimořádně obtížná je identifikace 150 obětí z Airbusu A320 společnosti Gemanwings. Žádné tělo nebylo kompletní, takže se musí používat všechny dostupné způsoby od zubního vzorce až po DNA. Už první zprávy uváděly, že největší kusy těl jsou velké jak poštovní schránky.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa … louho.html

Upravil El Diablo (28.03.2015 20:01:47)


http://islamskystat.ivcrn.cz/ http://eldiablo.webz.cz/
Bože dobrý, kdo stvořil takového ohavu? Je tohle snad produkt spojení ženy s pouštní krysou?

Online | Nahoru

#30 28.03.2015 20:14:55

petrp
Globální moderátor
Místo: Kladno
Registrován: 20.02.2015
Příspěvky: 2.189

Re: Havárie letu číslo 4U9525, letadlo D-AIPX

Systém...
...ach jo. Vždy mě fascinuje u všech nehod, jak se hledá bezprostřední příčina, namísto pojmenování skutečných podmínek a okolností reálného „podhoubí“, které v tu danou katastrofu vyústilo...

Zajímavý pohled na problém v diskuzi na Aerowebu
http://www.aeroweb.cz/clanek.asp?ID=4490&kategorie=30


"Kdo se nepoučí z minulosti, je odsouzen si ji zopakovat." - George Santayana
"Naše řeč je moudrá: dělá zásadní rozdíl mezi jsem přesvědčen a přesvědčil jsem se" - Karel Čapek

Offline | Nahoru

Zápatí

Založeno na FluxBB